Zonguldak Arkadaşlık Odaları

admin     25-10-20     Chat Odaları     ,      62 Defa Okundu

– Hadi sende gel bağlan vede sohbet etmeye başla, Zonguldak Arkadaşlık Odaları sizler için açık gelin.

Canlı şekilde burada keyifli bir şekilde Muhabbet etmek ister misin? amacımız burada sizlere iyi bir sohbet sitesi sunmak ve bunun için elimizden geleni yapıyoruz ve sizlerin desteklerini bekliyoruz destekten kastım kesinlikle hiç bir şekilde ücret istemiyoruz veya sizlerden maddi bir beklentimiz yok her zaman söylediğim vede arkasında durduğum bir laf ”Akıl Akıldan üstündür” Mantığı ile sizlerin fikirlerine gerçekten çok ihtiyacım var, gelin birlikte bu siteyi ayakta tutalım vede çok güzel kullanıcılarımızla burada katılım sağlayın, bugün sizlere yine bir şehir makalesi ile baş başa bırakmak istiyorum, Zonguldak Türkiye’nin Karadeniz bölgesinde bulunan gerçekten çok güzel bir şehir ve sizlerin ziyaretlerini beklemekte peki

Zonguldak Hakkında Sizlere bilgi vermek istiyorum, Zonguldak ilçeleri Toplam 7 tane ilçesi bulunmakta bunlar : Kilimli Alaplı Çaycuma Devrek Gökçebey Karadeniz Ereğli Kozlu ve bir çok güzel yerleri bulunmakta gidip mutlaka görmenizi tavsiye ederim gerçekten efso yerleri var 🙂 efsane yani efso deriz biz dilimizde, peki Zonguldak Tarihi yerler Gökgöl Mağarası Maden Müzesi Çanakçılar Hayvanat Bahçesi Filyos Plajı Bastoncular Çarşuısu Esas 67 Burda, Danaağzı Tabiat Parkı Çarşı Pazar Alişveriş merkezi Zonguldak Kent Ormanı ve bir çok güzel yerleri olmakta gidelim mi 🙂 bence gitmeli özellikle su Korona illetinden kurtulalım, mutlaka gitmek istediğim şehirlerden bir tanesi. peki Son olarak Zonguldak Nüfusu Kaç geçtiğimiz yıla göre: 3.645 azalmış vede 596.053 olmuştur ve bu nufüs yapılan araştırmalara göre ise: 295.832 erkek ve 300.221 kadından oluşmaktadır.Yüzde olarak ise: %49,63 erkek, %50,37 kadın olarak bilinmekte peki Zonguldak HAKKINDA Bildiklerimiz bu kadar şimdi sizleri Ücretsiz sohbet sitesine giriş yapmanızı istiyoruz.

Şu Konular ilginizi çeke bilir :

Zonguldak Sohbet Ortamı

Aslında çözüm nerede? bizler nerede arıyoruz kabatimiz var mı, düşünüyoruz durmadan kendimize aklımıza deli gibi sorular soruyoruz, bence hepimizde bir günah, var ve o günahların bedellerini ödüyoruz. Türkiye’nin her bir ilinden ilçesinden bulunan kullanıcılarımız burada sizleri beklemekte, kim bilir yeni dostluklar yeni arkadaşlıklar belkide yeni aşklara yelken açabilirsiniz, hadi gel sende bağlan vede sohbet etmeye başla.

Zonguldak Arkadaşlık Odaları

Yorumlar (16 Yorum)

Bu ortam super bir ortam pişman olmayacaksınız haydi katılın bekliyoruz

Merhabalar Sıkıldınız mı kafa dağıtmak mı istiyorsunuz o zaman napıyoruz tek doğru adres Sohbetegelin.net

biz burada muhabbet ediyoruz sen ne yapıyorsun muhabbet mi koyu sohbet işte canlarla güzel sende gel katıl muhabbete başka yerde bulamazsın 😀

0106Murat

Mutlu olmak her insanın hakkıdır ama ortam güzel olmalı. Sen de böyle bir yer arıyorsan buyur sen de katıl bize.

Selam seviyeli ve saygili bi ortam var eylenceli guzel vakit gecirmekte emegi gecen arkadaslara tskler Katilimci arkadaslara keyifli ve hos dakikalar dilerim tskler

Sohbet sitesi anlık ve geçici iletişimlerin dışında kalıcı arkadaşlıkların sağlandığı platformdur. Bende bunu bu sitede yakladım… Ve ozellikle sunucu sahibinin adaletli oluşu.. Beni buraya daha da bagladi.. Gelip gormeye deger bir yer…

burdaki arkadaslar ile hemen kaynastim kisa süre icerisinde gercekten sicak kanli insanlar sizde benim gibi keyif alacaksinizdir

Seviyeli sohbetin adresi ben burda olmaktan son derece mutluyum henuz ziyaret etmediyseniz çok şey kaçırdınız demektir bu pişman olmayacağınız bir ortam herkeze şimdiden hoş sohbetler

Sevgi huzur dolu bi ortam

sohbete gelin .net adım gibi çok uğurlu geldi ve hep burda olmak istiyorum .Cunku çok cabuk zaman geciyo bi gelip görmeniz dilegiyle

Sohbet ederken bir birinden değerli dj arkadaşlardan en sevdiğim şarkıları isteyip dinleme keyfi yaşadığım huzur bulduğum bir site bence sizde bir göz atmalısınız

Seviyeli ve güvenilir arkadaşlıkların dostlukların tek adresi katılımlarınızı bekliyoruz

kumtanesi

dostluğun arkadaşlığın bi numaralı adresi..

çiçekli böcekli sevgi dolu bi ortam.

hakikaten dobralığın ve dürüstlüğün tek adresi.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?